ANBI-status

Wij helpen minder-draagkrachtige Almeerders weer op weg naar zelfredzaamheid.

Door het verkrijgen van sponsoring en donaties bieden wij ondersteuning aan wie niet in staat is om zich in de primaire levensbehoeften te voorzien.

Ondersteunen

Wij ondersteunen minder draagkrachtigen die financieel niet in staat zijn om in hun primaire levensbehoeften te voorzien. Wij bieden onder andere kleding, goederen, huisraad en diensten aan. Ook verwijzen wij indien nodig door naar (gemeentelijke) instanties en hulpverleners.

Verbinden

Door een brug te slaan tussen mensen die iets te bieden hebben en mensen die hiermee geholpen kunnen worden, willen wij de samenleving bewust maken van het belang van participeren. Ons uitgangspunt hierbij is: wat je weggeeft krijg je terug. De wet van oorzaak en gevolg.

Ophaalpunten

Tientallen vrijwilligers helpen ons bereikbaar te blijven in heel Almere. Dankzij onze ophaalpunten, die voor 100% draaien op vrijwilligers, kunnen wij zo veel mogelijk mensen helpen en valt er niemand buiten de boot!

Stichting Freecycling Netwerk

Ik Help Mee! Bieden

Je kunt ons helpen door te bieden op spullen in de groep Ik Help Mee! Bieden op Facebook. De opbrengst van onze verkopen worden ingezet om hulp te bieden aan minderdraagkrachtigen.

Ik Help Mee! 1euro

Je kunt ook meeloten op spullen die wij voor €1,- verkopen in onze groep Ik Help Mee! 1euro. Ook de opbrengst van deze groep wordt ingezet om minderdraagkrachtigen te ondersteunen.

Ik Loot Mee!

Spullen die wij niet kunnen of mogen verkopen, worden verloot in onze groep Ik Loot Mee! Almere. Zo komen de spullen toch nog goed terecht en hoeven we niets weg te gooien!

Wil je ons helpen?

Je kunt veel voor ons doen. Door spullen bij ons te kopen zorg je dat wij ons werk kunnen blijven doen. Ook kan je nieuwe en gebruikte spullen, maar ook geld aan ons doneren.

Heb je hulp nodig?

Schaam je niet, je bent niet de enige die hulp nodig heeft. Wij zijn er om je een handje te helpen! Stuur ons hieronder een berichtje met je hulpvraag.

Clientformulier (kort)

Niet gevonden...

De opgevraagde pagina kon niet worden gevonden.